ادبیات جهانی فروشگاه اینترنتی با زنده رود
بازار فرهنگ اجتماعی، اقتصادی زنده رود
با زنده رود در حمایت از تولیدات داخلی و حفظ و توسعه صنعت تجارت داخلی و بین الملل
در راستای شناخت بهتر از تئوری نظام هدفمند در خصوص حمایت از تولیدات داخلی و همچنین تولیدات خارجی که به حقوق ملت ایران و سایر ملت ها احترام می گذارند و با احکام شرعی اسلام ناب مغایرتی نداشته باشند(حفظ صنعت تجارت داخلی و بین الملل)؛برای نمایش و فروش محصولات و ارائه خدمات آماده همکاری است.
صاحب امتیاز و مدیر فروشگاه اینترنتی با زنده رود
www.bazendehroud.ir
در دنیای امروز سعی همه بر این است که دهکده ای جهانی به وجود آورند، البته چگونه و چطور؟! این آرزوی تمام انسانهاست و این موضوع را می توان سرآغاز باب خداشناسی دانست. البته اینجانب در این خصوص نه با حروف و نه با اعداد بلکه با فطرت به این مسأله نگاه می کنم که مواردی از جمله محبت، دوستی و دیگر کمالات انسانی است که همگان به این امر توجه خاص دارند، بدون اینکه حتی به فطرت خود توجهی داشته باشند که این ندای ارتباط از کجاست؟! اگر بیشتر دقت کنیم می بینیم که این ارتباط در تمام آفرینش و در تمام مخلوقات خداوند مشاهده می شود، ارتباط با خدا به راحتی تمام این ارتباطات را میسر می سازد. اگر نظری به خود و اطراف خود بیفکنیم خواهیم یافت که مگر نه این است که همه برای همین ارتباط گرد هم جمع شده اند، امر ارتباطات است که انسانها را کنار هم جمع نموده، البته این عبارت مقدس (ارتباطات) اصل نیازهای مادی و معنوی بشری است که امر واضحی است، البته محصولات و خدمات نیز در خصوص رفع نیازهای بشر و بهبود رفاه انسانها به همدیگر مرتبط هستند. حال انسان چگونه می تواند از این الطاف و برکات الهی استفاده بهینه را ببرد؟!
هر چند که نمی توانم بگویم، این کلام آخر حقیر است و حق کلام را آنچنان که باید ادا کرده ام، اما سخن را با یکی از دیدگاههای خود به پایان می رسانم.
تبلیغات؛ یعنی مدیریت سرمایه برای استفادة بهینه از زمان و امکانات هستی جهت دست یافتن به کمالات انسانی در راه رسیدن به خدا.
حسینی،نظام هدفمند
ـ كارت ويزيت، فاكتور، سربرگ، آرم، پاكت، پلاستيك، بروشور، پوستر، كتاب، مجله، سايت اينترنتي، تابلو، تيزرهاي تلويزيوني، فيلمهاي (مستند، سينمايي و...)، نمايشگاهها، سمينارها، جشنها، مراسمات و... چگونه ميتوانند تبليغاتي باشند؟!
ـ آيا جا و مكان نصب تابلو به منظور معرفي محصولات و خدمات شركتها و كارخانجات با توجه به محل نصب علايم راهنمايي و رانندگي و تابلوهاي معرفي خيابانها، معابر و نصب پلاكها بر اماكن مسكوني و تجاري نياز به مطالعه و تحقيق بيشتر ندارد؟!
ـ آيا نحوة معرفي محصولات و خدماتي كه به واسطة نمايندگي شركتها و كارخانجات خارجي در داخل ايران است نياز به مطالعه ندارد؟!
ـ نحوة معرفي محصولات و خدمات شركتها، كارخانجات و... چگونه ميتوانند با تبليغات مرتبط باشند؟!
ـ آيا در خصوص نحوة عمل و شرح وظايف مؤسسات تبليغاتي كه از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي مجوز داده ميشود نياز به تجديدنظر نيست؟!
ـ آيا در خصوص نحوة حضور و انتخاب و چگونگي ارتباط اين دو با تبليغات نبايد مطالعه نمود؟! (رياست جمهوري، مجلس شوراي اسلامي، شوراي اسلامي شهر، انجمنها و...)
حسینی،نظام هدفمند